YOU WONT BELIEVE WHAT I WAS ABLE TO CARVE INTO A PUMPKIN

31 oct. 2018
127 065 Vizionare

Carving pumpkins baby!! This was so hard to do if you know what I mean...I have never carved a pumpkin before and I am going all in doing all the characters...oh boy...this description is getting really random and weird... just hope you guys enjoy the video ;) HAPPY HALLOWEEN ARTIST ARMY!!
MY LATEST GIVEAWAY: rolabel.info/door/z46qxbOTe9B7i20/video.html
Like and Subscribe if you enjoyed this video!
Join the Notification Squad: click the 🔔Bell
Join the artist army today! The strongest community of artists in the world! LETSSGETTITTTTTTT!!!!!!!!!
SUBSCRIBE For Daily Videos ► rolabel.info.
PREVIOUS VIDEO ►
OFFICIAL ZHC MERCH ►teespring.com/stores/zhc-merch
--------------------------------
TURN ON MY POST NOTIFICATIONS FOR A CHANCE TO WIN A SHOUTOUT
1. TURN ON POST NOTIFICATIONS ON MY ROlabel
2. LEAVE A COMMENT ON THE LATEST VIDEOS
3. THAT'S IT! I WILL CHOOSE A RANDOM PERSON WHO COMMENTED FROM THE LATEST VIDEO TO FEATURE IN MY VIDEO!
--------------------------------
FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA!
MY INSTAGRAM (@ZHcomicart) ► instagram.com/zhcomicart/
MY PERSONAL IG (@zachhhsieh) ►
instagram.com/zachhhsieh/
MY FACEBOOK (@ZHcomicart) ► facebook.com/zhcomicart
MY SNAPCHAT ► ih8ns4pch4t911
--------------------------------
Join me on my journey to the top! Practicing all day everyday and always creating new content for you guys! LIKE, SHARE, and COMMENT to support me! You guys are the BEST!!!
If you read all the way down here I LOVE YOU!
CYA IN THE NEXT VID!!!
Music by: rolabel.info
#ironman #infinitywar #pumpkin

Comentarii
  • Did you guys carve pumpkins for halloween?! Carving pumpkins baby!! This was so hard to do if you know what I mean...I have never carved a pumpkin before and I am going all in doing all the characters...oh boy...this description is getting really random and weird... just hope you guys enjoy the video ;) HAPPY HALLOWEEN ARTIST ARMY!! LOVE YOU GUYSSSSSSSSSS congrats on first comment: STORM

    ZHCZHCAcum 2 ani
    • i am dutch, in the netherlands we dont have halloween, we have sint maarten

      Maria HwasaMaria HwasaAcum 7 luni
    • ZHC I inspire u

      reannyappyreannyappyAcum an
    • Ur girlfriend was the winner overall in the pumpkin challenge

      teemoboom 123teemoboom 123Acum an
    • ZHC I LOVE UR DRAWINGSSSS🌹🌹❤️❤️

      The CaiserThe CaiserAcum an
    • You did amazing, I made the red lion from Voltron on my pumpkin :P

      Sups CuteSups CuteAcum 2 ani
  • Pumpkin 😂😂

    Rishika RamanRishika RamanAcum lună
  • That ironman pumpkin was insane 😱 Loved it! More carving pumpkins pleaseee 😍😍

    Hera JaimeeHera JaimeeAcum lună
  • Avengers song nice boi

    Yutong ShenYutong ShenAcum 3 luni
  • That’s what happens when u r trying to eat an art

    Sute ArtSute ArtAcum 5 luni
  • So amazing🔥

    Direk RicablancaDirek RicablancaAcum 6 luni
  • And then I searched for your yt channel

    Jessarey GarridoJessarey GarridoAcum 6 luni
  • You did really well

    Aayushi KarAayushi KarAcum 6 luni
  • Nice pumpkins u got there

    Aayushi KarAayushi KarAcum 6 luni
  • 3:09 kinda like trump hahahahah

    Maria HwasaMaria HwasaAcum 7 luni
  • I love your art

    Arsl malikArsl malikAcum 8 luni
  • Je

    P MP MAcum 8 luni
  • hi!

    Aaron SulbaranAaron SulbaranAcum 9 luni
  • 1

    Aaron SulbaranAaron SulbaranAcum 9 luni
  • I love zch did anyone else Catch big orange like trump (I'm dead)

    oynex the wolfoynex the wolfAcum 9 luni
  • Hi!

    Aaron SulbaranAaron SulbaranAcum 10 luni
  • cool

    JxGCreatesJxGCreatesAcum 10 luni
  • YO I HAVE THE SAME POCKET KNIFE. also can you draw yourself in a video

    DISASTER BBXDISASTER BBXAcum 10 luni
  • Ist bei den Deutschen hier der Titel auch Deutsch ?

    zRvbin-zRvbin-Acum 10 luni
  • "it's nice, fat and orange, kind of like Trump" lmao

    Salomé OspinaSalomé OspinaAcum 11 luni
  • Very cool designs on those pumpkins!

    Forza Fan 2007Forza Fan 2007Acum 11 luni
  • Subscribe To ZHC THE BEST ARTIST EVER 💕💕👍💞

    OV EROV ERAcum an
  • You can literally do anything that is art

    VFSAlienaVFSAlienaAcum an
  • Kinda like trump

    HuffleMortHuffleMortAcum an
  • I take pumpkin carving so seriously. Lmao. Im a pumpkin fiend.

    Chelsea EvansChelsea EvansAcum an
  • Copics! Are da best tools

    Dane Irwin RicafortDane Irwin RicafortAcum an
  • This guy is underrated!

    Pyper McFarlanePyper McFarlaneAcum an
  • Sooo gooooooooooooooooooooooooooooooooood

    Sofija ŠoćSofija ŠoćAcum an
  • Draw you killing draw with jazza

    Mad ManMad ManAcum an
  • You are amazing

    spaghetti mspaghetti mAcum an
  • Hers looked beter tbh 👌

    SoniaSoniaAcum an
  • What’s the song at 0:25??

    RedditKambôRedditKambôAcum an
  • Next time carving Trump into a pumpkin.

    Kitsune RogueKitsune RogueAcum an
  • I can’t ever draw circular eyes on a pumpkin.....

    Zygardious YTZygardious YTAcum an
  • So cool

    Michelle DeanMichelle DeanAcum an
  • Trump age restricts this video 3:08

    ThomasThomasAcum an
  • Such detail and diversity... I think the girl won, did she?

    Foy !Foy !Acum an
  • Me: let's draw whilst watching ZHC! *Draws on piece of paper* Me: I'm pretty pleased with that! *Looks at ZHC Artwork!* Me: I'm done! *throws pen on floor, scrunched up paper!*

    Mine_Craft ChickenMine_Craft ChickenAcum an
  • Wait carving iron man into a pumpkin or carving pumking into iron man

    Andrei AMV'sAndrei AMV'sAcum an
  • . Oin

    relkarelkaAcum an
  • Like just for the roast

    Jacob AshooJacob AshooAcum an
  • Homie she totally lost XD I WON BY A MILE

    Choppy_gamer123 YTChoppy_gamer123 YTAcum an
  • "It's nice, fat and orange, kinda like Trump" -ZHC 2018 I'm totally stealing that !!! X'D

    Debbie ChanDebbie ChanAcum an
  • I died at 3:10

    Swarm_03Swarm_03Acum an
  • WHY NOT CAPTAIN AMERICA

    Why WaxerWhy WaxerAcum an
  • Zach I hate to tell you but yours sucks... Michelle’s was a masterpiece unlike yours

    somekidcalledbensomekidcalledbenAcum an
  • I wanna win the copics so I’m commenting on every video! I hope dedication gets me them

    MikkiMangMikkiMangAcum an
  • Tbh I don’t even have the patience to draw a cat

    qlayboqlayboAcum an
  • ZHC fan pick for giveaway pls

    Deathmach09Deathmach09Acum an
  • Rip Stan lee

    Micah BellMicah BellAcum an
  • Omg so cut3... and i know i am late sorry

    Crina HarsanCrina HarsanAcum an
  • I don’t usually carve pumpkins cause I’m weak 0-0 That trump joke was an instant double quadruple like

    Kyla SharmaKyla SharmaAcum an
  • Those pumpkins are ROlabel famous

    DaBestDaBestAcum an
  • La galère est présente xD

    ιησcтιsιησcтιsAcum an
  • Dem pumpkins be heavy

    Tristan De RamosTristan De RamosAcum an
  • Good video

    ALEDRAGONSALEDRAGONSAcum an
  • Ciao

    ALEDRAGONSALEDRAGONSAcum an
  • HI joy's bro

    Meiru ChenMeiru ChenAcum an
  • GERMAN?

    Darktic XCraftyDarktic XCraftyAcum an
  • R.I.P STAN LEE 💜 We will always love you!

    Roberto BachoRoberto BachoAcum an
  • RIP Stan Lee, Rest well. You were a great man that will live forever in our hearts

    Andrew WiseAndrew WiseAcum an
  • Please draw my face

    Katsuki BakugoKatsuki BakugoAcum an
  • Please draw my face

    Katsuki BakugoKatsuki BakugoAcum an
  • Watch trump deport your Asian self for that

    nLendenLendeAcum an
  • Couple girls

    Inferno ❶Inferno ❶Acum an
  • You kinda rapping there 0:36

    Gampang IngatGampang IngatAcum an
  • "Kinda like Trump." *HAA*

    Hallu's Vent ChannelHallu's Vent ChannelAcum an
  • I love u

    MuzzyB GamesMuzzyB GamesAcum an
  • Pink adidas team:)

    Isko EhmedovIsko EhmedovAcum an
  • *kinda like Donald trump*

    Noelle CaylorNoelle CaylorAcum an
    • Nah

      Ella SalemElla SalemAcum an
  • ur girlfriend issa mood

    Yoyo heeYoyo heeAcum an
  • Your kind of cheating u are copying the iron man from your phone

    lim zhan lelim zhan leAcum an
  • I love to eat pumpkin but not drawing on it.

    Tae • MinTae • MinAcum an
  • That juggernaut is pretty well carved

    tan tantan tanAcum an
  • I want your cool pumpkins LOL

    Asha RayaAsha RayaAcum an
  • Yeet

    Tundra DragonTundra DragonAcum an
  • Love this video ZHC!❤️

    Marie ArtMarie ArtAcum an
  • _sponsored by adidas_ omg it got hearted I just screamed my dad thought I was dying haha *I don't feel so good Mr. ZHC*

    Shouta AizawaShouta AizawaAcum an
  • Was a crazy challenge but worth it

    Pandas RulePandas RuleAcum an
  • Did anyone else get a mentos ad that ended with “New Mentos ‘say hello’”? Then he fucking said hello! 0.o

    PeeksPeeksAcum an
  • Wieso deutschen Titel und englisches video

    RISKYRISKYAcum an
  • It’s nice, fat, and orange... kinda like Trump. BEST SENTENCE EVER!!!

    Galaxy GraceGalaxy GraceAcum an
  • I wish I was this talented!

    Abby FrintAbby FrintAcum an
  • I didn't get to carve a pumpkin for Halloween but yours looks so cool!

    Marissa ButterworthMarissa ButterworthAcum an
  • Yes, I love carving!! Your cravings are so nice and good I really like them very much!! love you ZHC

    Jayrine PagdilaoJayrine PagdilaoAcum an
  • She do that beter

    MicoMicoAcum an
  • Help pumpkin cancer

    WontonWontonAcum an
  • WHY IS IT SO ADORABLEE

    ᴍᴏᴏɴ childᴍᴏᴏɴ childAcum an
  • Hahahaha "fat like trump"

    kerissa laptistekerissa laptisteAcum an
  • When you get goosebumps watching them carve a pumpkin, with the avengers theme.

    Malik GMalik GAcum an
  • 3:06 eyyyy

    No UNo UAcum an
  • I saw this on instagram I believe but this was just so cool!!!! I tried drawing spiderman but it just wasnt as good as that since mine was a more animated look on him

    Bored AMVBored AMVAcum an
  • *When you cheat on your girlfriend with your muscles*

    Dumb as hell BitchDumb as hell BitchAcum an
  • Came to see the stupid video stayed for the music copyright btw

    Ant SmallAnt SmallAcum an
  • 0:18 datz photoshop!

    FrqmerateFrqmerateAcum an
  • the title sounds like you are getting the avengers and carving them with some form of magic so that THEY are the pumpkins

    Soph LoafSoph LoafAcum an
  • "Its nice and fat, round, and orange. KInda like Trump" OMG I DIED!! SO FUNNY

    Baby GatoBaby GatoAcum an
  • Amazing

    Jackie MoncadaJackie MoncadaAcum an
  • Love your art wish I could draw like that

    Gizelle MoncadaGizelle MoncadaAcum an
  • His girlfriend looks like Sid from iceage

    mr creamedmr creamedAcum an
ROlabel